Ürünün sorun ve arıza tespiti için teknik servis tarafından incelenmesi gerekmektedir. Teknik servis tarafından incelenmeyen ürünün garanti kapsamında olup olmadığının bilinmesi mümkün değildir.
Teknik servise bilgi verilmeden gönderilen ürünler teslim alınmamaktadır. Lütfen ürünü göndermeden önce teknik ekibimizle iletişime geçiniz.
Sürat Kargo ile, ''1279857416'' gönderi kodunu kullanarak arızalı ürünlerinizi gönderebilirsiniz. Teknik servise gönderilen kargoların ücreti tarafınızca karşılanacaktır.
Garanti kapsamındaki teknik servis hizmeti alan gönderileriniz ise, onarım sonrasında ücretsiz (gönderici ödemeli) olarak tarafınıza kargolanacaktır.
Teknik servis arıza kayıt formu olmadan gönderilen ürünler kabul edilmemektedir.
Sürat Kargo ile 1279857416 gönderi kodunu kullanarak arızalı ürünü teknik servise gönderebilirsiniz.
Linktech kullanıcıları bireysel olarak teknik servise ürün gönderiminde bulunmak istedikleri taktirde aşağıdaki işlemleri muhakkak yerine getirmelidir.
Ürün ile yaşanan problemin detaylarını belirtiniz.
İletişim bilgilerinizi yazınız.
Kullanıcı hatasından kaynaklanmayan hasarların garanti kapsamına girmesi için fatura ya da garanti belgesini bulundurun.
Sürat Kargo ile 1279857416 gönderi kodunu kullanarak arızalı ürünü teknik servise gönderebilirsiniz. Karşı ödemeli kargolar kabul edilmemektedir.