Çözüm Kanallarımız
Müşterilerimizin görüşlerini kolaylıkla iletebilmeleri için tüm iletişim kanallarını kullanarak bizimle iletişime geçmeleri sağlanmaktadır.

İletişim Kanallarımız
0850 340 88 88 / 05301717500
www.linktech.com.tr
[email protected]
Canlı Destek Hattı
Sosyal Medya

1- Bildirimlerin Kayıt Altına Alınması
Müşterilerimizin talep ve beklentilerini kişisel bilgilerini gizli tutarak, en doğru, açık ve net şekilde, herhangi bir ücret talebinde bulunmadan kayıt altına alır ve şikayet çözüm süreci başlatılır.

2- Değerlendirme ve Detaylı Araştırma
Şikayet değerlendirilirken tarafsız ve müşteri memnuniyeti ilkelerine göre hareket edilir.

* Ürünlerimizden ve süreçlerimizden kaynaklanabilecek şikayet konularında gerekli tüm araştırmalar yapılarak müşterilerimizin memnuniyetini sağlayacak acil çözüm üretilmesi amaçlanmaktadır.
* Detaylı araştırma ve saha incelemesi gerektiren konular ilgili uzmanlara yönlendirilir ve sonuçlandırılmak üzere gerekli aksiyonlar alınır.

3- Karara Bağlanması ve Yanıtlanması
Müşterilerimizin talep ve beklentilerinin belirlenen hedef süreler doğrultusunda en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir.

* Tüm müşteri şikayetleri şirketimizin şeffaflık prensibi doğrultusunda değerlendirilerek sonuçlandırılır.
* Müşteri iletişim bilgilerinin olması durumunda şikayetlerin çözümlendiğine dair arama yapılarak bilgilendirme sağlanır.
* Müşterimiz ile çözüm konusunda mutabık kalana kadar şikayet süreci devam ettirilmektedir. 

4- Sürekli İyileştirme
Şirketimize ulaşan geri bildirimlerin, tüm iş süreçlerimizi sürekli iyileştirmek için fırsat olarak değerlendirilir. 

* Müşterilerimizin memnuniyetlerini ölçümleyerek iyileştirme faaliyetlerinin sürdürülmesini sağlanır.
* Ürün ve müşteri hizmet kalitesini sürekli iyileştirmek için şikayetlerin analizi ve değerlendirilmesi yapılarak tekrar etmemesi sağlanmaya çalışılır.