Garanti Düzenlemeleri ve Politikası

 

Garanti Belgesi

Linktech tarafından ürünlerini kullanan müşterilerine verilen sertifikadır. Değiştirme, bakım ve yedek parça garantisi hakkında bilgiler içerir. Garanti süresi ekteki tabloya göre üründen ürüne değişiklik göstermektedir.

Tüm Linktech ürünleri, aşağıdaki ürün garanti kılavuzunda belirtilen süre boyunca tam garantiye sahiptir. Bazı Linktech ürünleri, tasarım, üretim veya beklenen kullanım açısından ürünün doğası gereği farklı garanti süreleri taşır. (premium ürünlerin garantisi hakkında bilgi için tedarikçi ile iletişime geçin)

 

Garanti Programı

Ürün

Garanti Süresi (ay)

Kablo

24  ay

Depolama ( hafıza kartı & flash bellek)

24  ay

Batarya

Garanti üretim tarihinden itibaren 24 ay veya satın alma tarihinden itibaren 12 ay boyunca geçerlidir.

Şarj Grubu

24  ay

Ekran Koruyucu

24  ay

Powerbank

Garanti üretim tarihinden itibaren 24 ay veya satın alma tarihinden itibaren 12 ay boyunca geçerlidir.

Bluetooth Hoparlör

Garanti üretim tarihinden itibaren 24 ay veya satın alma tarihinden itibaren 12 ay boyunca geçerlidir.

Telefon Tutucağı

24  ay

Kulaklık

24  ay

Akıllı Saat

Garanti üretim tarihinden itibaren 24 ay veya satın alma tarihinden itibaren 12 ay boyunca geçerlidir.

Bluetooth Kulaklık

Garanti üretim tarihinden itibaren 24 ay veya satın alma tarihinden itibaren 12 ay boyunca geçerlidir.

Araç Kiti

Garanti üretim tarihinden itibaren 24 ay veya satın alma tarihinden itibaren 12 ay boyunca geçerlidir.


Değiştirme Politikası

Alıcı, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde cihazın performansını etkileyen herhangi bir kusur veya teknik özelliklere uygun olmaması durumunda, yeni bir cihazla değiştirme hakkına sahip olabilmesi için cihazı tüm aksesuarlarıyla birlikte, cihazın tekrardan satışa uygunluğu sağlanacak şekilde değerini düşürmemesi, kullanılabilirliğini etkilememesi ve hiçbir aksesuarın kaybolmaması gerekmektedir.

Üründe bir arıza varsa ve ürün Linktech Yetkili Servisleri tarafından onarılmaya uygun ise (uygunluk için Linktech Destek Hattı’na ulaşabilirsiniz) bu ürünü Linktech Yetkili Servisi’ne iletmeniz gereklidir. Burada yapılacak inceleme sonucu tarafınıza bilgi verilecektir. 

Garanti Şartları

Linktech, kusurlu ürünleri ve/veya kusurlu parçaları yenileriyle değiştirme veya kusurlu ürünleri veya parçaları kendi takdirine bağlı olarak onarma hakkını saklı tutar. Servis merkezi, arızalı ürünleri inceledikten sonra arızalı ürünleri tamir etme veya değiştirme kararı alır. Ancak Linktech Servis Merkezi, arızalı ürünleri yenileriyle değiştirmeden önce her zaman onarmaya çalışacaktır.

Linktech Servis Merkezi tarafından değiştirilen tüm ürünler ve parçalar Linktech firmasına aittir.

Garantiye göre, arızalı ürünler yalnızca Linktech'in yetkili servis merkezi tarafından onarılmalıdır, aksi takdirde garanti geçersiz olacaktır ve garanti, tazminat, ödeme, talep veya zarardan sorumlu olmayacaktır.

Bu garanti, müşterinin doğrudan hizmet almak için garanti servis merkezine gitme veya ürünü garanti servis merkezine gönderme hakkına sahip olduğunu bilerek, ürününüzü Linktech tarafından lisanslı servis merkezine ve servis merkezine transfer edilmesiyle ilgili nakliye masraflarını ve riskleri kapsamaz.

Bu garanti kapsamındaki kusurlu ürünlerin onarılması veya değiştirilmesi, garanti süresinin uzatılmasını veya yenilenmesini içermez. Benzer işleve sahip yedek parçalar vasıtasıyla bu garanti hükümlerine uygun olarak ürünün onarılması veya değiştirilmesi mümkündür.

Veri depolama cihazlarının veya uzantılarının zarar görmesini veya kaybolmasını/silinmesini önlemek için tüketici, ürünleri Linktech Servis Merkezi'ne göndermeden önce yedeklemelidir. Tamir edilen veya değiştirilen ürünlerde saklanan/kaydedilen verilerin kaybolmasından Linktech sorumlu değildir.

Linktech, her türlü onarım/bakım için servis ücreti alma hakkını saklı tutar. Garanti, malzeme, tasarım veya işçilik kusurları dışında hiçbir durumda geçerli değildir.

Arızalı ürünlerin onarımı ve değiştirilmesi, ürünlerin veya yedek parçaların mevcut olması koşuluyla arızalı ürünü teslim alan Linktech servis merkezinin teslim alma tarihinden itibaren 3 ila 21 iş günü sürer. Mevcut olmayan yedek parçaların üreticiden tedarik süresi teknik servis süresi dışındadır. 

Garanti Dışı

Ürünün amaçlanan amacı için kullanılmaması dahil ancak bununla sınırlı olmamak üzere yanlış kullanım garanti dışıdır.

Talimatlara uyulmadan ve ürün kullanım kılavuzunda belirtilen teknik veya güvenlik standartlarına uygun olmayan kurulum veya kullanım nedeniyle oluşan ürün arızası garanti kapsamı dışındadır.

Pilin aşırı şarj edilmesi veya ürün kullanım kılavuzunda yer alan talimatlara uyulmaması ve Linktech tarafından onaylanan şarj cihazların dışında şarj edilen pillerin zarar görmesi garanti kapsamı dışındadır.

Ürün üzerindeki seri numaranın değiştirilmiş, üstü çizilmiş, kaldırılmış veya okunaksız hale getirilmiş olması garanti kapsamı dışına çıkmasına sebep olur.

Sarf malzemeleri (şarj edilemeyen piller, takılı çantalar, temizlik bezleri vb. gibi ürünün ömrü boyunca periyodik olarak değiştirilmesi beklenen bileşenler).

Normal kullanım sonucu eskiyen ve yıpranan sınırlı ömürlü sarf malzemesi bileşen ve aksesuarlar, ürün satın alındıktan sonra kusurlu veya bozuk oldukları tespit edilmediği sürece Garanti kapsamı dışındadır.

Linktech Servis Merkezi dışındaki taraflarca onarım veya onarım girişiminde bulunulması ürünü garanti kapsamı dışına çıkartmaktadır.

Ürünün ihmal, kaba kullanım, kurallara uyulmaması sonucu renk solması, kırılması, darbe alması, şişmesi, kesilmesi veya sıvı, nem veya yüksek sıcaklık gibi dış etkenlere maruz kalması gibi fiziksel durumunun değiştirilmesi garanti kapsamı dışına çıkartır.

Garanti Hizmeti Alma

Garanti Hizmeti almak için ürünü satın aldığınız bayi kanalımızla ya da teknik servis ekimizle iletişime geçerek size belirtilen hususlar doğrultusunda gönderebilirsiniz.

Ürün mümkünse orijinal ambalajında ya da eşit derecede koruma sağlayan bir ambalajda kargoya teslim edilmelidir . Garanti Süresi boyunca ürünün Linktech veya Linktech tarafından belirtilen başka bir kuruluşa nakliyesinin masraflarını, ilgili yasalarca yasaklandığı durumlar hariç olmak üzere son kullanıcı karşılar. Linktech ürün garanti kapsamındaysa, servis işlemi tamamlandıktan sonra ürünün iadesine ilişkin nakliye masraflarını karşılar. Garanti kapsamında olmayan ürünlerin iade edilmesinde nakliye masraflarını son kullanıcı karşılar. Nakliye sırasında gerçekleşen hasarlar taşıyıcı firmanın sorumluluğu olarak kabul edilir ve ilgili yasalarca yasaklandığı durumlar hariç olmak üzere bu konuyla ilgili tüm taleplerin doğrudan taşıyıcı firmaya yapılması gerekir.

Yürürlükteki yasa uyarınca Linktech, müşteriden satın alma belgesindeki bilgileri veya garanti belgesini sunmasını isteyebilir. Üründe depoladığınız veya muhafaza ettiğiniz tüm verileri, yazılımları veya diğer malzemeleri yedeklemek sizin sorumluluğunuzdadır. Söz konusu veriler, yazılımlar veya diğer malzemeler servis işlemi sırasında kaybolabilir veya yeniden biçimlendirilebilir ve Linktech bu tür bir hasar veya kayıptan sorumlu olmaz.


Garanti Hizmeti’nden faydalanabilmeniz için aşağıdaki bilgiler sağlanmalıdır:

1.       Kusurlu ürün,

2.       Son kullanıcının adı, varsa şirket adı, adresi, e-posta adresi ve telefon numarası,

3.       Sorunun açıklaması ve

4.       Linktech kullanıcısı olarak adını ve adresini, satın alma tarihini, ürün türünü ve model numarasını net bir şekilde gösteren satış belgesi. Satış belgesi yoksa Garanti Süresi, ürünün üzerindeki Seri Numarasına dayalı olarak başlatılır.

a) Ürün üzerindeki IMEI/Seri numarası veya garanti mührü okunamaz, hasar görmüş veya çıkarılmış ise;

b) Satın Alma Belgesi mevcut değilse.

Ürün garanti kapsamı dışında değerlendirilmektedir.

Garantiden muaf olan sarf malzemesi bileşenler ve aksesuarlar

 Normal kullanım sonucu eskiyen ve yıpranan sınırlı ömürlü sarf malzemesi bileşen ve aksesuarlar, ürün satın alındıktan sonra kusurlu veya bozuk oldukları tespit edilmediği sürece Garanti kapsamı dışındadır. Söz konusu bileşenler ve aksesuarlar arasında aşağıdakiler bulunur:

 

·         Adaptör kabloları

·         Meşgul ışığı

·         Taç bantları

·         Boyun bantları

·         Kulak yastıkları

·         EarGel'ler

·         Kulaklık başlıkları

·         Kulak kancaları

·         Çantalar/kılıflar

·         Kulaklık standları

·         Masa standları

·         Duvara montaj aparatları

·         Şarj standları

·         Süslemeler

·         Sünger ürünler

·         Çıkarılabilir bataryalar

 

Satın alındıktan sonraki on dört (14) gün içinde bozulan sarf malzemesi bileşenler veya aksesuarların satın alındıklarında kusurlu ya da bozuk olduğu kabul edilir.

Garantinin Sınırları

Garanti, sadece kullanım amaçlı olarak satın alınan ürünler için geçerlidir ve yeniden satılmak amacıyla alınmış ürünleri ve kullanılmamasından kaynaklı oluşan dolaylı zararları kapsamaz. Garanti, fabrika tarafından verilen seri numarasının, tarih etiketinin ve/veya ürün etiketinin değiştirilmesi veya sökülmesi durumunda geçersiz olur. 

Garanti, yalnızca fabrikada kullanılan kusurlu malzemeler ve fabrikada gerçekleştirilen kusurlu işçilik için geçerlidir. Garanti, aşağıdaki durumlardan kaynaklanan kusur veya hasarları kapsamaz:

(a) uygunsuz saklama koşulları veya hatalı montaj ve çalıştırma; hatalı ya da hor kullanım, kaza veya ihmal,

(b) herhangi bir sıvı ile temas,

(c) ürün ya da aksesuarların uygunsuz veya anormal kullanıma ya da koşullara maruz bırakılması,

(d) kulaklığın/mikrofonlu kulaklığın veya kulak içi kulaklığın kaybedilmesi gibi

Garanti, altı (6) ay boyunca şarj edilmemiş ürünler için geçerli değildir. Bir bataryanın altı (6) ay boyunca şarj edilmemesi, ürünün çalışmamasına veya tam potansiyeli ile uzun vadeli performansına erişememesine neden olabilir. Linktech, bu tür performans düşüşlerine karşı herhangi bir garanti vermez.

Ürünle birlikte sunulan talimatlara ve teknik özelliklere uygun şekilde çalıştırılması ve bakımının yapılması son kullanıcının sorumluluğundadır. Bu sorumluluğun yerine getirilmemesinden kaynaklanan onarımlar Garanti kapsamında değildir. 

 

Sıkça Sorulan Sorular

Ürünün garantisi üretim tarihinden itibaren 24 ay, satın alma tarihinden itibaren 12 aydır.

Satın aldığınız ürünün garanti haklarından yararlanabilmeniz için doldurulmuş bir garanti belgenizin olması gerekmektedir. Bu yoksa satın aldığınız ürünün adının ve tarihinin geçtiği bir faturada garanti belgesi yerine geçmektedir. Aksi durumda ürün için garanti dışı hizmet verilmektedir.

Garanti belgesi bir kullanıcının garanti hizmeti alabilmesi için esas belge niteliğindedir. Fatura, garanti belgesi bulunmadığı durumlarda firmalar tarafından kullanıcıların mağduriyet yaşamaması adına geçerli kabul ettiği ikincil bir belge niteliği taşımaktadır.

Teknik servis süresi ürünün teknik servis birimine ulaşmasından itibaren 3 ile 21 iş gününü kapsamaktadır. Mevcut olmayan yedek parçaların termin süresi belirtilen iş gününün dışındadır.

Teknik servis birimimiz ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz. Servis ile iletişime geçmek için butuna tıklayınız. TEKNİK SERVİS HİZMETİ İÇİN TIKLAYIN

Ürünün garanti süresi ile alakalı detaylı bilgi garanti koşulları sayfasında detaylıca anlatılmaktadır. Süre uzatma işlemi bulunmamaktadır.

Kullanıma bağlı arızalar garanti kapsamı dışındadır. 2 yıllık garanti kapsamı ancak ürünün fabrikasyon hatalardan dolayı olduğu durumlarda geçerlidir.

Satın aldığınız ürünün isminin ve satın aldığınız tarihin belirtildiği fatura ile garanti hizmeti alabilirsiniz.

Satın aldığınız ürünün isminin ve satın aldığınız tarihin belirtildiği fatura ile garanti hizmeti alabilirsiniz.

Başka sorularınız mı var?  Linktech Yardım Merkezi 'ni ziyaret edin